Διαφημίσεις

Δραστηριότητες:

Κάνε και εσύ μία διαφήμιση!

... το δικό μας από την Ε΄ τάξη!

εικόναΓια να τραβήξει την προσοχή μας μια διαφήμιση, να μας επηρεάσει και να μας πείσει, χρησιμοποιεί:

  • Κυρίως την προστακτική έγκλιση (μερικές φορές και την υποτακτική)
  • Πολλά σημεία στίξης, και ιδιαίτερα το θαυμαστικό, το ερωτηματικό και τα αποσιωπητικά
  • Πολλά επίθετα και μάλιστα με τρόπο συχνά υπερβολικό. Έτσι, τα σάντουιτς της διαφήμισης 3, για παράδειγμα, δεν είναι μόνο καλά αλλά μοναδικά, ξεχωριστά και όχι απλώς φρέσκα αλλά ολόφρεσκα. Ακόμα, το γάλα Α δεν είναι απλώς θρεπτικό αλλά θρεπτικότερο (πιο θρεπτικό) από άλλα γάλατα (συγκριτικός βαθμός). Πολύ συχνά μάλιστα είναι το θρεπτικότεροτο πιο θρεπτικό απ' όλα, είναι θρεπτικότατο (υπερθετικός βαθμός).
  • Πρόγραμμα Παιδείας για τα Μέσα [πηγή: Media Smart]

ΚΛΙΚ ——>>>>Διαφήμιση

Η διαφήμιση από τα πολύ παλιά χρόνια αποτελούσε πάντα το μεγαλύτερο “όπλο” των εταιρειών στην προώθηση των προϊόντων τους. Τα ραδιόφωνα, οι τηλεοράσεις και τα περιοδικά ήταν πάντα γεμάτα από αυτές.

Διαφημίσεις βρίσκουμε σε εφημερίδες και περιοδικά (έντυπες),τηλεόραση(τηλεοπτικές), ραδιόφωνο (ραδιοφωνικές) τώρα και  στο διαδίκτυο κ.ά.

    

Η διαφήμιση συνήθως αποτελείται:

  • από μια εικόνα(αν είναι έντυπη η διαφήμιση)

  • από το όνομα του προϊόντος

  • από το όνομα της κατασκευαστικής εταιρείας(φίρμα ή μάρκα)

  • από ένα “σλόγκαν” δηλαδή μια λιγόλογη φράση που την καταλαβαίνουμε αμέσως

Τα προϊόντα που διαφημίζονται δεν έχουν μόνο πλεονεκτήματα. Έχουν και μειονεκτήματα τα οποία δεν αναφέρονται στις διαφημίσεις. Σε μια διαφήμιση πρέπει να σκεφτόμαστε τι λέει και τι δε λέει.

Για να τραβήξει την προσοχή μας μια διαφήμιση, να μας επηρεάσει και να μας πείσει, χρησιμοποιεί:

Κυρίως την προστακτική έγκλιση (μερικές φορές και την υποτακτική)

Πολλά σημεία στίξης, και ιδιαίτερα το θαυμαστικό, το ερωτηματικό και τααποσιωπητικά

Πολλά επίθετα και μάλιστα με τρόπο συχνά υπερβολικό.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ :

Τα  παραθετικά  των  επιθέτων.Βιβλίο Γραμματικης σελ 107 <<———ΚΛΙΚ

Η δουλειά της διαφήμισης είναι η προώθηση των προϊόντων των μικρών παραγωγών σε δυνητικούς πελάτες.

 

Αυτή η ενότητα θα σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε τα ακόλουθα:

  • ... πώς μπορείτε να προσελκύσετε την προσοχή των πιθανών αγοραστών
  • ... πώς μπορείτε να ορίσετε τους διαφημιστικούς σας στόχους
  • ... πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε τις συναισθηματικές αξίες του προϊόντος
  • ... πώς μπορείτε να κάνετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική πιο αποτελεσματική
  • ... πώς θα χρησιμοποιήσετε τις πιο κατάλληλες μορφές των μέσων ενημέρωσης για την προώθηση μικρών παραγωγών 
τα επίθετα που λήγουν σε:
 
  • -ιος, -ικος, -ιμος, -ινος
  • -ακος, -αλος, -αμος, -ανος, -ατος
  • -αρος, -υρος, -χος

σχηματίζουν παραθετικά σε --> -ώτερος, -ώτατος

Διαφήμιση = σύνθετο ουσιαστικό

 

διαφημίζω / δια (διανομή) + φημίζω (φήμη) = κάνω κάτι για να φημίσω ένα προϊόν